Apple Cider dan Asid Reflux - Jangan Pemulihan Reflux Benar-benar Berfungsi?

Apple Cider dan Asid Reflux - Jangan Pemulihan Reflux Benar-benar Berfungsi?

Anda mungkin telah mendengar banyak perkara mengenai sider epal dan refluks asid. Tetapi ubat refluks benar-benar berkesan? Adakah cuka epal cider (ACV) benar-benar ubat yang baik untuk penyakit ini? Dalam artikel ini, anda akan mempelajari beberapa cara yang sama dan sah untuk refluks asid. Anda juga akan mengetahui bagaimana dan mengapa cuka epal cider bekerja untuk gastro penyakit refluks esophageal.

Apple Cider Cuka adalah ubat bagi Asid Reflux

Pada masa ini, kajian penyelidikan dari seluruh dunia mencadangkan bahawa ACV boleh membantu mengubati pedih ulu hati. Ia hanya boleh menjadi ubat yang anda cari. Berikut adalah bagaimana ia berfungsi!

Adakah anda tahu bahawa GERD atau refluks kadang-kadang disebabkan oleh asid terlalu sedikit di dalam perut anda? Ini kerana jika perut anda menghasilkan terlalu sedikit asid untuk mencerna makanan, maka makanan itu (dan gas) hanya akan duduk di dalam perut anda. Makanan dan gas kemudiannya boleh refluks.

Sejak cuka epal cider adalah sangat berasid, ia boleh terus mula untuk mencerna makanan di dalam perut anda sebelum ia menjadi refluks. Anda perlu mengambil kira-kira 1 hingga 2 swigs epal cider (ini adalah kira-kira 1 hingga 2 sudu besar). Anda mungkin akan melihat perasaan terbakar beberapa kali pertama anda mencuba ubat ini tetapi rasa miskin dan pedih akhirnya akan berkurang.

Ia adalah lebih baik untuk minum cuka yang lebih berkualiti. Pelanggan kami mempunyai cadangan yang baik jenama Bragg itu. Anda juga harus dapat menggunakan organik epal cider cuka. Akhir sekali, anda juga mungkin ingin menambah ubat ini dengan madu. Madu telah terbukti menyembuhkan secara semulajadi tisu yang rosak. Dalam erti kata lain, madu boleh membantu menyembuhkan esofagus dan sfinkter esophageal yang lebih rendah (LES).

Madu adalah mungkin salah satu ubat yang paling popular untuk penyakit ini dan saya mengapa saya amat menggalakkan anda untuk menggabungkan kedua-rawatan alternatif yang berkualiti. Untuk menambahkan madu untuk ubat ini, anda boleh menggabungkan 2-3 sudu ACV ke dalam secawan air panas. Kemudian masukkan 1 sudu teh madu ke cawan untuk menambah sedikit rasa manis. Minum ubat ini teh sehingga 3 kali sehari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar