Natural kencing Tract Jangkitan Remedy boleh mengatasi Antibiotik UTI

Natural kencing Tract Jangkitan Remedy boleh mengatasi Antibiotik UTI

Jika antibiotik tidak lagi melakukan silap mata, ia mungkin mengambil masa anda beralih kepada ubat kencing jangkitan saluran semula jadi. Beribu-ribu pesakit akan semula jadi dengan remedi mudah yang akan mencegah dan menyembuhkan UTI.

Fakta! Adakah anda tahu bahawa hampir 3 daripada 10 penghidap akan mengulangi jangkitan mereka selepas menggunakan antibiotik?

Statistik ini telah membantu melancarkan beribu-ribu pesakit untuk mencuba rawatan alternatif yang berkesan untuk menyembuhkan diri sendiri dari rumah. Dalam artikel ini, anda akan mempelajari 5 tips untuk memulakan rawatan rumah UTI anda.

Antibiotik UTI Yang Gagal Kadang-kadang

Antibiotik berfungsi dengan memusnahkan dan membunuh bakteria yang tidak baik yang menyebabkan jangkitan. Ini kelihatan hebat di atas kertas; Walau bagaimanapun, ia tidak sentiasa bekerja dengan cara ini. Saluran kencing anda mempunyai bakteria baik dan buruk yang sama ada membantu atau menyakiti kesihatan pundi kencing anda.

Bakteria baik adalah bertanggungjawab untuk membantu saluran berfungsi dengan lancar. Bakteria yang tidak baik, E coli, yang bertanggungjawab untuk sakit yang anda rasakan. Malangnya, ahli-ahli sains masih belum membuat antibiotik yang boleh memusnahkan hanya bakteria yang tidak baik.

Hasil membunuh kedua-dua bakteria 'baik' dan 'jahat' adalah penyembuhan sementara dan imuniti yang lemah.

Natural kencing Jangkitan Saluran Remedy

Jika anda mengalami jangkitan berulang, anda adalah calon yang tepat untuk mencuba ubat UTI semula jadi. Berikut adalah beberapa tips untuk memulakan rawatan anda di rumah.

Perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah mula meningkatkan imuniti anda supaya ia boleh membantu memusnahkan bakteria 'buruk'. Imuniti anda adalah jauh berbeza daripada antibiotik kerana ia dapat membezakan perbezaan antara bakteria 'baik' dan 'jahat'.

Anda boleh meningkatkan imuniti anda dengan makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran yang sarat dengan mineral, zat dan vitamin. Secara khusus, vitamin C adalah paling utama bagi melawan sebarang jenis jangkitan. Anda juga boleh menambah sehingga 3000 mg vitamin C setiap hari.

Malangnya, badan anda akan mengusir banyak vitamin C yang anda makan kerana vitamin ini larut dalam air. Oleh itu, anda juga perlu menambah zink mineral kerana itu akan membantu badan anda menyerap vitamin.

Langkah seterusnya untuk merawat diri anda di adalah untuk memulakan curahan E bakteria coli yang berpaut pada dinding saluran kencing dan pundi kencing. Terdapat pelbagai ubat-ubatan yang bekerja untuk melakukan ini. Satu ubat yang baik bahawa ramai pelanggan saya telah berjaya dengan ini menambah tablet kranberi.

Kajian menunjukkan bahawa bakteria coli E akan sering dibuang apabila asid kranberi adalah di dalam pundi kencing. Anda boleh mencari tablet kranberi di farmasi atau Walgreens.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar