Pemulihan homeopati Memberi Pilihan Asli

Pemulihan homeopati Memberi Pilihan Asli

Ini terapi alternatif digunakan untuk kesihatan dan pencegahan yang boleh merawat pelbagai penyakit dan syarat.

Jika anda mengalami alahan, asma atau kesusahan yang menimpa lain maka anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai alat ini.

Di sini hanya sampel kecil masalah yang boleh dibantu dengan terapi homeopati.

Nafas berbau
Bau badan
Lebam
Burns
Alahan
Kesesakan dada
Sembelit
Masalah jantung

Homeopathies menggunakan prinsip-prinsip persamaan atau teori bahawa "seperti penawar seperti".

Adalah dipercayai bahawa bahan yang sama yang menyebabkan masalah anda boleh menyembuhkan penyakit anda. Bahan ini dicairkan seperti yang dijelaskan di bawah.

Potentization adalah proses pencairan berulang bahan sehingga molekul adalah sama ada dikeluarkan semuanya atau hampir tidak dapat dikesan dalam larutan yang mengandungi ia.

Ia mungkin kelihatan seperti ini akan membuat rawatan yang tidak berguna tetapi sebenarnya penyelesaian baki akan mengekalkan cetakan bahan dicairkan. Memori dan tenaga getaran masih ada. Oleh itu, ia mengekalkan kuasa untuk merangsang badan untuk memulihkan diri sendiri.

Ubat-ubatan homeopati boleh menjadi amat berkesan apabila ubat yang betul digunakan. Keputusan mungkin mengambil sedikit masa, tetapi anda boleh melihat hasil yang cepat. Keputusan ini boleh menjadi penuh dan kekal dalam beberapa kes.

Terdapat kontroversi mengenai bagaimana ini sebenarnya berfungsi. Kajian ini telah terhad.

Jurnal perubatan Britain mendapati bahawa orang dengan alahan menerima homeopati mempunyai 28 peratus peningkatan dalam aliran udara hidung berbanding dengan hanya 3 peratus dalam kumpulan plasebo.

Ph.D. Amy Lansky mendakwa bahawa terapi homeopati sembuh autisme anaknya.

Terdapat bukti saintifik baru menggunakan cahaya dan ais yang menyokong homeopati. Ia menunjukkan bahawa corak bahan yang asal walaupun selepas bahan itu sendiri tidak dapat dikesan. Ini seolah-olah menyokong teori tersebut.

Pada masa-masa, tanda-tanda yang sedia ada boleh menjadi lebih buruk sebelum ia bertambah baik. Sama seperti alahan dirawat dengan dos kecil kerengsaan untuk meningkatkan daya tahan, ini akan meningkatkan sistem imun untuk membantunya dalam melawan penyakit ini.

Fikirkan homeopati mengimbangi tenaga badan anda atau sebagai orang Cina merujuk kepadanya sebagai "chi". Oleh sekatan mata meridian tenaga anda dapat mengalir dengan bebas.

Ingatlah bahawa anda mungkin merasa paling teruk sebelum anda berasa lebih baik tetapi ini boleh menjadi rawatan kekal untuk apa yang sedang sakit anda.

Pemulihan disediakan mengikut garis panduan bergantung kepada keadaan yang dirawat.

Ia mengambil ilmu dan pemahaman untuk menggunakan ubat yang betul yang akan berkuatkuasa bagi keadaan peribadi anda. Lihat untuk penyelidikan mengenai masalah tertentu anda dan mencari seorang pengamal penuh kepercayaan atau pembekal yang boleh membantu anda untuk membuat keputusan.

Ramai yang kagum dengan keputusan yang mereka telah melihat dengan ubat-ubatan homeopati, jadi anda mungkin mahu mengambil melihat dengan lebih dekat penyelesaian yang kuat dan semula jadi untuk sihat anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar